تاسیسات صنعتی آیرون

لوله های صنعتی و تاسیسات ساختمانی

اتصالات فولادی مانیسمان

اتصالات فولادی مانیسمان

اتصالات فولادی مانیسمان : در تولید و ساخت اتصالات فولادی مانیسمان از لوله مانیسمان استفاده می شود. لوله مانیسمان هیچ گونه جای درز و جوشی ندارد و از این رو می توان گفت اتصالات فولادی مانیسمان بدون هیچ گونه درز و جوشی می باشد. این ویژگی اتصالات فولادی مانیسمان سبب مقاومت بسیار بالاتر این اتصالات نسبت به سایر انواع اتصالات جوشی درزدار شده است. اتصالات فولادی مانیسمان در سایز ها و اندازه های مختلفی با کاربرد های متفاوت تولید می گردد.

مقاومت اتصالات فولادی مانیسمان در برابر خوردگی نسبت به انواع درزدار جوشی آن بسیار بالاتر می باشد. هم چنین به دلیل عدم وجود جوش و درز اتصالات فولادی مانیسمان در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم تر خواهند بود.

اتصالات فولادی مانیسمان در صنعت آب و فاضلاب کاربرد گسترده ای دارد. علاوه بر آن از اتصالات فولادی مانیسمان در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و … نیز استفاده می شود. در مواردی که لوله کشی و اتصالات از حساسیت بالایی برخوردار می باشد استفاده از اتصالات فولادی مانیسمان بسیار گسترده تر است زیرا با استفاده از این اتصالات هماهنگی، استحکام و مقاومت لوله کشی بسیار بالا خواهد رفت.