تاسیسات صنعتی آیرون

لوله های صنعتی و تاسیسات ساختمانی

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن یکی از انواع غیر فلزی لوله هایی است که کاربرد گسترده ای در بخش های مختلف صنعتی دارد و در سایزها، کیفیت ها و فرم های متنوعی تولید گشته و در بازار ارائه شده است. لوله پلی اتیلن یک محصول به دست آمده از فراورده های پلیمری می باشد که در برابر انواع سیالات پر خطر عملکرد بسیار مطلوبی دارد. لوله پلی اتیلن در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می گردد که این درجه یک یا درجه دو بودن به میزان و نوع مواد افزودنی به مواد اولیه در هنگام تولید لوله پلی اتیلن بستگی دارد و بر قیمت این محصولات اثر می گذارد و بدیهی است که قیمت لوله پلی اتیلن درجه یک بیشتر از قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو می باشد و با توجه به شدت فشار و حرارت سیال عبور کننده از لوله می توان از یکی از این انواع استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن با توجه به میزان ضخامت و ساختاری که دارد به انواع گوناگونی تقسیم می گردد و هر کدام از این موارد قیمت ویژه ای دارند. یکی از انواع لوله پلی اتیلن که با قیمت مناسبی نیز عرضه می گردد، لوله پلی اتیلن تک جداره می باشد که به آن لوله پلی اتیلن فشار قوی هم می گویند. دلیل این نام گذاری کاربرد آن برای انتقال سیالاتی با فشار بالا در محدوده مجاز می باشد. این محصول با ماده ای مقاوم به خوردگی پوشانده می شود تا خواص آن تقویت گردد. از عوامل اثرگذار بر قیمت این محصول سایز آن نیز می باشد. لوله پلی اتیلن تک جداره در صنایع آبیاری و کشاورزی و تکنولوژی هایی مانند آبیاری قطره ای کاربرد دارد. همچنین از آن ها می توان در پروژه های نفتی، گازرسانی، آب و فاضلاب نیز استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن
قیمت لوله پلی اتیلن

نوع دیگر لوله های پلی اتیلن، انواع دو جداره می باشد که یک جداره درونی با سطحی صاف دارد و یک جداره بیرونی که به صورت موج‌دار می باشد. لوله پلی اتیلن دو جداره خود در دو نوع تولید می گردند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و عبارت هستند از لوله کاروگیت و لوله  اسپیرال. لوله کاروگیت برای مواردی استفاده می شود که فشار درونی وجود ندارد و لوله یک مجرای زیرزمینی است که برای انتقال فاضلاب های اسیدی و بازی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله اسپیرال از مقاومت حلقوی و درونی بالاتری برخوردار می باشد و برای گردآوری آب های سطحی، فاضلاب های صنعتی و شهری مورد استفاده قرار می گیرد.