تاسیسات صنعتی آیرون

لوله های صنعتی و تاسیسات ساختمانی

شیرآلات برنجی و گازی

شیرآلات برنجی و گازی

شیرآلات برنجی و گازی یکی از محصولات پر کاربرد در لوله کشی های گاز می باشند. شیرآلات برنجی به دلیل خواص و ویژگی هایی که دارد از بهترین انتخاب ها جهت اتصالات گازی می باشد. این محصولات تحت استانداردهای ویژه بین المللی تولید و ارائه می شوند. شیرآلات برنجی گازی جهت قطع و وصل جریان به کار می رود و متناسب با شرایط و شدت جریان و عواملی از این دست، سایزهای متنوعی دارد که با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه در این مجموعه موجود می باشند.

یکی از متداول ترین فرم های شیرآلات برنجی گازی، شیر توپی می باشد که برای باز و بسته کردن جریان گاز درون آن از یک توپ استفاده شده است که هنگام باز و بسته شدن جسم کروی داخل آن کنار می رود یا به محل خود باز می گردد. شیرآلات برنجی گازی در تماس با گاز بسیار مقاوم می باشد و دچار واکنش نمی شود. نوع اتصال آن از نوع رزوه ای و NPT می باشد که دامنه گسترده از کاربردها را شامل می شود که برخی از آن ها در ادامه ذکر می گردند.

شیرآلات برنجی و گازی
شیرآلات برنجی و گازی

یکی از کاربردهای شیرآلات برنجی گازی، استفاده در تأسیسات ساختمان ها و موتورخانه ها می باشد. شیرآلات برنجی گازی در پروژه های عمرانی کاربرد فراوانی دارند. علاوه بر آن از این محصولات در تجهیزات پایپینگ و سیستم های صنعتی نیز استفاده می شود که در کارخانه ها و کارگاه ها کاربرد گسترده ای دارند.  یا آنکه در سیستم های گرمایشی مانند رادیاتورها نیز از شیرآلات برنجی گازی برای عبور آب گرم، استفاده می شود. از موارد دیگر مصرف این محصول می توان صنایع پتروشیمی و نفت و گاز را نام برد که نیاز به اتصالاتی مقاوم دارند.

به کار بردن شیرآلات برنجی گازی مزایای متعددی برای پروژه های ساختمانی و صنعتی دارند. این محصولات سایزها و تنوع زیادی دارند و در برابر مواد خورنده و رطوبت واکنشی نشان نمی دهند و دچار خوردگی نمی شوند. همچنین شیرآلات برنجی گازی به خوبی آببندی می شوند و دچار نشتی نمی شوند که برای عبور سیال پر خطری مانند گازها اهمیت فراوانی دارد. کاربری و نصب شیرآلات برنجی گازی بسیار آسان بوده و سرعت عمل آنی و سریعی دارند. این محصولات دوام و ماندگاری بالایی دارند و به آسانی دچار فرسایش و استهلاک نمی شوند. مزیت دیگر شیرآلات برنجی گازی قیمت مناسب آن ها می باشد که هزینه های پروژه های را کاهش می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.