تاسیسات صنعتی آیرون

لوله های صنعتی و تاسیسات ساختمانی

اتصالات پلیکا PVC

اتصالات پلیکا PVC

اتصالات پلیکا PVC معمولاً برای کاربردهای تجاری و صنعتی شامل مدیریت آب یا جابجایی مواد شیمیایی استفاده می شود به علاوه این قطعات معمولاً به رنگ خاکستری ویا سفید هستند و برای ایجاد یک سیستم لوله کشی بدون خوردگی کار می کنند همچنین ماده PVC یک ماده مقرون به صرفه و آسان برای نصب است که آن را برای طیف گسترده ای از کاربردهای ساخت و ساز و پردازش ایده آل می کند.

اتصالات پلیکا PVC ما که از مواد غیر سمی ساخته شده اند، برای استفاده در سیستم های آب آشامیدنی محبوب هستند زیرا هیچ بو یا طعمی به مایعات منتقل شده از طریق آنها نمی دهند همچنین سطوح داخلی بدون درز و صاف آنها باعث اصطکاک کم و سرعت جریان بالا می شود.

انواع اتصالات پلیکا PVC

ما چندین نوع اتصالات تولید و عرضه می کنیم که برخی از آن ها شامل موارد ذیل می شود
• صلیب : لوله متقاطع نوعی اتصالات پلیکا PVC است و در جایی که چهار لوله به هم می رسند استفاده می شود به طوری که اتصالات متقاطع PVC معمولاً در ساخت چارچوب لوله های پلیکا PVC استفاده می شود.

• سه راهی : اتصالات سه راهی پلیکاPVC ما دارای سه سر هستند که یک سر در زاویه عمود و دو سر در یک خط مستقیم هستند و از آن ها معمولاً در سازه های PVC و پروژه های لوله کشی استفاده می شود.

• زانویی : اتصالات زانویی E مانند ما معمولاً دارای خمیدگی 45 یا 90 درجه هستند و از آن ها برای منحرف کردن جهت یک سیستم لوله استفاده می شود.

• کوپلینگ : اتصالات کوپلینگ پلیکا PVC ما نسبتا ارزان و ساده هستند به طوری که آن ها زمانی که یک لوله را به لوله دیگر یا یک لوله را به یک اتصالات متصل می کند، به صورت دائمی جفت می شود.

• اتصالات : اتصالات شبیه کوپلینگ‌ها هستند اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ ها را برخلاف کوپلینگ‌هایی که به نوعی دائمی هستند، به راحتی جدا کرد.

• آداپتورهای نر و ماده : برای اتصال دو لوله را با رزوه یکسان استفاده می شود.

• بوش : اتصالات بوش برای تغییر قطر لوله به صورت کاهشی و افزایشی استفاده می شود.

کاربرد اتصالات پلیکا PVC

اتصالات پلیکا PVC ما برای اتصال لوله های فاضلاب، آبیاری و شبکه های آب استفاده می شوند به علاوه اتصالات پلیکا PVC ما دارای خواص بسیار طولانی مدت هستند، نصب آسان، محکم، سبک، بادوام و به راحتی قابل بازیافت هستند و از این رو آنها را مقرون به صرفه و پایدار می کند همچنین سطح صاف اتصالات پلیکا PVC به دلیل اصطکاک کم در مقایسه با اتصالات فلزی جریان آب را سریع تر می کند. ما انواع اتصالات پلیکا PVC در طول، قطر و ضخامت های مختلف و با توجه به استانداردهای بین المللی تولید و به فروش می رسانیم.

برخی از کاربردهای اتصالات

• انتقال کابل های مخابراتی
• سیستم های گرمایشی
• لوله کشی داخل استخر
• سیستم های فاضلاب ساختمان
• سیستم آبیاری کشاورزی
• سیستم فاضلاب شهری
• و موارد دیگر

مزایای اتصالات پلیکا PVC

– قوی ترین ماده : اتصالات پلیکا PVC ما آنقدر لوله های محکم و مقاوم هستند که می توانند کار مکانیکی را با مقاومت سایشی بالا تقویت کنند بنابراین هنگام استفاده از اتصالات پلیکا PVC می توانید از نگرانی در مورد آسیب در هنگام حمل و نقل و نصب راحت باشید.

– سبک وزن : یکی از بزرگترین مزایای اتصالات پلیکا PVC وزن سبک آنها است.

– تنوع در سایزها : علاوه بر این، ما انواع اتصالات پلیکا PVC را در اندازه های مختلف و طیف گسترده ای از قطرها برای پاسخگویی به هر نیاز ساختمانی موجود داریم بنابراین چه به یک اتصال کوچک برای سینک ظرفشویی نیاز داشته باشید و چه به یک اتصال بزرگ در سیستم فاضلاب شهری نیاز باشد اتصالات پلیکا PVC ما سازگار برای همه نوع است.

اتصالات ضد نشت : اتصالات پلیکا PVC ما بر اساس آخرین فن آوری و با استفاده از جدیدترین تکنولی تولید می شود بنابراین علاوه بر تنوع، اتصالات ما می توانند اتصالات ضد نشتی کاملی را هنگام استفاده به شما ارائه می دهند.

نصب آسان : عامل مشترک در هر یک از این اتصالات پلیکا PVC ما وزن سبک اتصالات است به علاوه نصب آسانی دارد و شما می توانید آن ها را به راحتی در شکل مورد نیاز خود به هم وصل کنید.

ماندگاری : علاوه بر این اتصالات پلیکا PVC ما طول عمر طولانی را ارائه می دهند به طوری که شما می توانید انتظار دوام بالای آن را تا 30 سال بدون هیچ هزینه نگهداری داشته باشید.

مزایای اتصالات پلیکا PVC

– غیر سمی، مواد ایمن
– مقاوم در برابر آتش
– مقاوم در برابر خوردگی

مجموعه ما یک تولید کننده و توزیع کننده برتر لوله و اتصالات پلیکا PVC و بسیاری دیگر از محصولات لوله کشی صنعتی است که انواع اتصالات را با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می کند به علاوه ما تعدادی مزیت نسبت به رقبای بازار برای متخصصان و پیمانکاران در لوله کشی ارائه می دهیم به طوری که ما قیمت‌گذاری پایینی داریم که رقبای ما نمی‌توانند آن را شکست دهند.

ما همه انواع اتصالات پلیکا PVC را از زانویی تا بوش موجود داریم بنابراین با سفارش از ما هر آنچه را که برای شغل تجاری خود نیاز دارید، با کمترین هزینه دریافت می کنید همچنین ما به پیمانکاران و خریداران صنعتی که به دنبال بهترین قیمت عمده فروشی هستند و می دانند به چه چیزی نیاز دارند خدمات عالی ارائه می دهیم.

مجموعه ما انواع لوله و اتصالات پلیکا PVC را تولید و به فروش می رساند و سال ها تجربه در زمینه لوله PVC، اتصالات، کانال، دریچه ها، فیلتراسیون و موارد دیگر دارد همچنین علاوه بر لوله و اتصالات پلیکا PVC ما همچنین در محصولات تصفیه صنعتی مانند انواع صافی ها و کیسه های فیلتر صنعتی تخصص داریم بنابرین هنگامی که با مجموعه ما کار می کنید، خدمات شخصی دریافت خواهید کرد چرا که که ما یکی از عمیق ترین و گسترده ترین انتخاب های لوله کشی در صنعت را ارائه می دهیم بنابراین هنگام خرید لوله و اتصالات پلیکا PVC از ما، تفاوت را احساس می کنید.